onsdag 6 maj 2009

Inget internet

Hej!
Nu har vi flyttat och är klara med den fruktansvärda flyttstädningen. Vi har både spacklat, slipat och målat i gamla lägenheten. Vi trivs så bra i nya huset men det är mycket att göra. Håller som bäst på att välja tapeter till fyra rum, inte helt lätt inte. Nu måste jag racerskriva på exjobbet, fick just reda på att det ska in 12 dagar tidigare än vad jag hade tänkt mig...

Ajjajj.

Vi ses nästa gång jag har turen att hamna framför en dator med fungerande internet! Bilder kommer när jag har fixat kamera!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad segt att det blev bråttom! Men är det någon som grejar det är det du... Lycka till! Och hoppas ni får internet snart igen, det är så trevligt att läsa dina anektdoter om vardagligheterna i Parklivet.

Kram!

SisT

Rakel sa...

Ser fram emot lite pics. Får vi komma förbi en sväng sen i sommar? Finns inget som går upp emot Darlarna på sommaren!