onsdag 29 april 2009

ett litet sent tips....

Jag har ju tippat hur det skulle gå i NHL-slutspelets förstarunda, men jag har ju inte skrivit det här. Tänkte bara redovisa hur det gick och berätta hur jag tippar inför andra omgången (i sann Hugossonsk anda). Jag har INTE tippat hur många matcher de kommer vinna med, det är jag alldeles för dålig på, men jag har tippat vinnarna.

Boston - Montreal, mitt tips: BOS RÄTT
Washington - New York, mitt tips WAS RÄTT
New Jersey - Carolina, mitt tips NJ FEL
Pittsburgh - Philadelphia mitt tips PIT RÄTT

San Jose - Anaheim, mitt tips: SJ FEL
Detroit - Columbus, mitt tips DET RÄTT
Vancouver - St. Louis Blues, mitt tips: VAN RÄTT
Chicago - Calgary, mitt tips: CHI RÄTT

Jag tippade alltså 6 rätt av 8 möjliga

Så till andra omgången

Boston - Carolina, mitt tips BOS
Washington - Pittsburgh, mitt tips WAS (Hoppas)

Detroit - Anaheim, mitt tips DET
Vancouver - Chicago, mitt tips CHI

Får vi se vem som har flest rätt.... (det är ju maken, brorsan och jag som brukar tippa, men om någon mer vill gissa så varsågoda!)

Inga kommentarer: