lördag 26 september 2009

10 sanningar om mig

utmanad av makena - här kommer 10 sanningar om mig

*tycker om att köra snygga och snabba bilar...

*jag missar ogärna ett avsnitt av House eller idol... uuu så ytligt.

*jag tvivlar på att jag någonsin kommer att bli normalviktig igen, än lever dock hoppet.

*jag har enligt ett test 126 i icq - något jag brukar tänka på när jag gjort något mindre smart...

*jag drömmer om en faluröd gård med äppelträd och bärbuskar och stort bondkök.

*jag kämpar varje dag med att hålla kaos och stress borta från mitt hem och mitt liv.

*mitt livs bästa konsert är Carola i Dalhalla, tätt följt av min första fyrverkerikonsert i Dalhalla.

*jag läser hellre en god bok än går ut och går - vilket syns på vågen.

*min drömresa går till USA och innefattar en omfattande rundresa med stopp vid Neagra falls, Grand Canyon, New York, Washington, och ja, en massa andra ställen. Men Las Vegas hoppar jag över!

*ogillar så att misslyckas. Ställer väldigt höga krav på mig själv.

Jaha, Holm, Tove och Jennie... er tur!

5 kommentarer:

Makena sa...

Kul att du hakade på! Och roligt att få veta lite av varje om dig. ps jag ser också på Idol emellanåt men säg det inte till nån ds ;-)

Frida sa...

;-) gullunge!

Anonym sa...

ja, de där 126 i iCq räcker säkert långt... ;)

lillamamman sa...

Oups, utmaning.... Svaret kommer så fort killarna är friskare.

Kramis och ha en trevlig helg! Gratta lillstumpan så gott från hennes kussar!

lillamamman sa...

Ps. Utmaningen antagen, om än i etapper.... D.s.