tisdag 24 mars 2009

jag vet inte, jag

Nej, jag vet inte, jag. Jag vet inte vad jag ska ägna det här inlägget åt. Och eftersom det är lika med att slösa bort mina medmänniskors dyrbara tid så är det väl bäst att jag slutar skriva. För att inte er tid ska kännas alldeles bortslösad kan jag ju berätta att jag om någon dag eller två ska på jobbintervju; att jag idag ska till barnläkaren med min son som åker ut och in alldeles för ofta till akuten pga förkylningsastma; att jag i morgon ska till läkaren själv som vill titta på en liten bula i pannan som beter sig underligt; att på onsdag kommer mina älskade föräldrar hit med ett lass flyttkartonger - efterlängtade och välkomna; att på fredag ska jag träffa tre eller fyra rektorer angående examensarbetet. Nu vet inte jag om du tyckte att det blev mer värdefullt spenderad tid. Men då vet du i alla fall att jag lever och att almanackan är rätt full. som slutkläm kan jag tillägga: jag är glad!

1 kommentar:

Makena sa...

Vad härligt att du är glad! Det är värt allt!:)

Lycka till med alla läkarbesöken, jobb intervjun och det.

Kram!