onsdag 28 november 2007

Tigga och news

Jag är sju veckor och älskar att le och sjunga!


Min storebror kan vara lite högljudd...
Nej då, det är min far som provar lite inför att jag ska gå på min första hockeymatch.


Jag är sjuk... och måste ta äcklig astmamedicin

Snart sover jag...

Alltså. Längst ned på min sida har jag en liten räknare som talar om hur många som tittat på min sida sedan i fredags (har alltså precis börjat). Den är inte till för er andra... Det är därför jag valde en så diskret jag bara kunde hitta. Jag har inte så många besökare. Men jag HAR besökare. Det var då mer än vad jag trodde. Jag menar ingen lämnar ju någonsin en liten kommentar. Det är så trist varje gång man tittar på sin blogg... 0 (noll) kommentarer. 0 (noll) kommentarer. Som ett mantra. Men det är klart. Jag vet ju att att mamma läser. Det har hon sagt. Hon och pappa vet bara inte hur man skapar sig ett konto så man får kommentera (haha dålig ursäkt, va?). Och broder- och systerskapet har läst åtminstone en gång och lämnat kommentarer. Det är ju uppmuntrande. Det måste betyda att jag skrivit något som var värt att kommentera, kul! För det är ju min kära familj jag skriver för. Det är nästan lite läskigt att vem som helst kan läsa. Och då vill man ju gärna veta vem som i allsin dar får för sig att läsa min blogg utan att vara släkt med mig... Hursomhelst här kommer ett öppenhjärtligt tiggeri: Skriv en kommentar!!!!
Ps. Mamma, kära mamma. Se till att någon av er lär er hur man gör. Då kan ju även ni skriva (dina berömda från Filipstadstidningen?) och lägga upp bilder! Tänk så roligt. Hel familjen i sajberspejs! Ds.

4 kommentarer:

Tunsta-Ullis sa...

Hej kära Frida! Det är ju bla. jag som läser din blogg...kul att se vad en tvåbarnsmor i sin bästa ålder har för sig på dagarna när maken sliter på Visma. Åkte buss med D. igår han såg mäkta trött ut så han fick vila genom skogen och behövde inte prata massa strunt med mig. Fiiina bilder på dina telningar, vi ses förhoppningsvis på sönda´ kramiz

Frida sa...

Å vad trevligt! Men så är vi ju family oxå! Min stackars man sover så lite, och ännu mindre när sonen är sjuk. Men i natt får ha nog sex timmar iaf...Kram!

lillamamman sa...

Hurra - äntligen fler pics! Vad söt hon är, jag smääääälter! Tänk vilka skatter vi har, det är värt allt och mer därtill.

Hälsa Elias så gott från kussen.
Puss!

Anonym sa...

Frida

Kommentar: även jag läser ofta och med stort nöje din blogg (förresten finns det inget svenskt namn för blogg??). Stort grattis till tillökningen. Skall ni flytta? Varthän?

Hälsningar

Holm