fredag 18 januari 2008

"Happy birthday sweet..."

Fast numera är det 31. Väldans vad stort det låter. För att inte tala om vad stort det är, och vad stor jag är (stl alltså). Vaknade strax efter sju av att min man och min son kom och sjöng för mig i skenet av ett levande ljus som stod på en fantastisk frukostbricka. Jag fick en bok (Stieg Larssons första - ska bli spännande), och ett kort med dagens schema: 7.00 väckning och frukost på sängen, 11.00 klippning (på stans finaste och dyraste salong!!!), 12.00 lunch (på rådhuskällaren), därefter skoinköp och till sist: 17.00 Daniel kommer hem med mat. Sen fick jag en halvtusing att spendera på IKEA. I morgon ska vi åka på kurbad och äta ute bara jag och maken. Visst har jag det rätt bra?! Vilken man jag har! Kära nån. Frukost på sängen - erkänner, det förväntade jag mig nog. Och nog är det kul med ett paket också, men allt detta andra. Daniel du är fantastisk! *lycklig suck*
Slutsats: vad skönt att inte vara 16 längre...

1 kommentar:

Makena sa...

Ja, det må jag säga!! Vilken man du har! (Min är också alldeles fantastisk även om han helt glömde min födelsedag sist (när jag fyllde 31 ;)) Måste också bara tillägga: Vilken underbar bebisbild du har på startsidan. Alldeles, alldeles underbar! Tur att jag sitter med en ganska färsk bebis i bärsjal i detta nu, annars skulle jag nog blivit bebissjuk :D