torsdag 10 januari 2008

Survivor

Vi överlevde mot alla odds julens förskräckliga flytt. Nu är vi stolta storstadsbor och det känns rätt konstigt när jag aldrig bott mer centralt än inne i lilla Leksand. Det känns kul! Jag hinner inte skriva mer just nu, maken ska spela klart sin oerhört viktiga match på NHL-spelet och klockan är missinassen (läs: mitt i natten). Återkommer med bilder och mer info om hur det är att bo i Falun. Jag kan bara säga; jag är förundrad. Jag kanske kommer trivas här... Good night sweethearts!

3 kommentarer:

Rakel sa...

Du har väl inte glömt bort att du faktiskt bott i Uppsala (läs: en riktig stad) i x antal år innan du flyttade till Dalarna. Vi vill komma och hälsa på. När får vi komma?

Linus sa...

Jag har dessutom för mig att du är född i Stockholm... eller?

Frida sa...

Icke sa Nicke! Okej, jag bodde inne i Luthagen någon månad eller så, men Årsta tycker jag inte är så centralt... Stockholm. Född? Jorå på Danderyds BB, men det är väl inte samma sak som att ha bott i Stokholm. Ekskogen är då sannerligen inte nån storstad. :-)
Man får komma precis när man vill bara man anmäler sin ankomst x antal dagar i förväg så jag hinner städa. På så sätt kan ni ju få för er att jag blivit en vuxen och ordningssam person nu när jag flyttat till Falun och allt! Välkomna!