torsdag 20 november 2008

Börja längst ned och scrolla upp!







7 kommentarer:

Rakel sa...

Härliga sommarbilder, nu var det verkligen länge sedan vi sågs.

Vera o Wille sa...

Vilka härliga bilder! Kul att få se. :-)

Jag har skickat ett meddelande till dig på Facebook. :-)

Ha en härlig helg!

Linus sa...

Vilken underbar bild på Lovisa, den översta...
Den på morfar och Lukas (är det väl?) i barnstolen är också skön.

Kuligt med fina bilder!

Linus sa...

Jag menade inte Lukas, jag menade Elias såklart...

Oops.

Anonym sa...

Hej Frida! Allt är bra med mig eller rättare sagt med oss här nere i småland...
Kul att du kikade in på min blogg för på så vis hittade jag hit. Roligt att se bilderna på din familj =0)

Ha en bra fortsättning!
// Tomas

Makena sa...

Så sööööt Lovisa på översta bilden! :)

Overthere sa...

Vilka bilder! Längtar redan till Åland! :-)