söndag 18 januari 2009

Nytt år, ny layout

Vilken födelsedag!

Blir väckt av min underbara familj strax efter åtta (bara det - sovmorgon!) med paket på sängen. Jag fick örhängen från Pilgrim, Parfym från DKNY och smyckeskrin. Därefter långfrukost som maken gjort i ordning. Efter den goda lunchen åkte vi till Leksand och lämnade barnen hos farmor och sedan gick vi på bio och såg Australia och käkade popcorn och godis som galningar. Vi avslutade storstilat med Restaurant Bosporen för att sedan åka till våra trötta och nöjda barn. Av svärmor fick jag dessutom ett presentkort på massage och av makens mormor ett stort fång med tulpaner. Gissa om jag känner mig uppvaktad!

Nu sitter jag här och är så nöjd, lycklig, trött och älskad. Jag har det för bra. Långt över mina förväntningar i år igen. Må jag aldrig glömma att vara tacksam för min underbara man och fantastiska barn.

Måste bara tillägga att filmen helt klart hamnar bland mina topp tio all times. En mix av Mitt Afrika, Crocodile Dundee och Pearl Harbor.

I morgon börjar en ny kurs och jag ska försöka ladda batterierna lite. Jag har ju precis avslutat förra och knappt hunnit njuta av det.

God natt, vänner! Krama någon och var tacksam för de du har i din närhet.

4 kommentarer:

Overthere sa...

Grattis min kära vän! Låter som en alldeles alldeles underbar dag! Massor av kramar från mig (där det fortfarande är den 18 januari)

Anonym sa...

grattis sadar lite i efterhand... Snygg layout ocksa.

Jag gillade ocksa Australia, men nog ar det lite pretentiost att kalla den just australia. Borde snarare hetat Northern Territory, eftersom den i sin helhet utspelades dar...

Holm

Makena sa...

Åh vilken härlig födelsedag! Förstår att du känner dig älskad och uppvaktad. Det är du värd min cybervän :)

Kram!

Joplin sa...

Grattis till den nya bilen! Kul med ny layout men något svår att läsa eftersom texten ligger så brett.